Translate

Sabtu, 1 Ogos 2009

Gambar-Gambar GMI

Orang ramai mula berasak-asak dalam perhimpunan GMI, mana dia Ibrahim Katak dengan Perkasanya, memang dasar pendek tetapi angin bukan main tingginya.
Pemimpin PAS mula berucap kepada orang ramai. Muslimin dan Muslimat telah ditahan oleh pihak polis. Saya tabik diatas keberanian saudara dan saudari yang tidak gentar dengan pihak berkuasa yang telah diperkudakan oleh Umno..... Si Laknat. Jangan kamu merasa gah dengan warna merah kamu itu. Sekatan jalanraya untuk menghalang rakyat dari menyatakan kebenaran dan keadilan. Kamu hanya berani kerana ada cota sahaja. Unit Amal dengan semangat juangnya. Barisan si Topi Merah hanya menunggu arahan sahaja untuk memukul, menembak bom pemedih mata dan menggunakan water cannon. Sememangnya mereka-mereka ini adalah anjing-anjing yang hanya menunggu arahan tuannya sahaja untuk mengigit. Kerana inilah realitinya manusia yang hanya berani memukul orang tua, wanita dan kanak-kanak. Orang hanya berani kerana memakai uniform dan memukul orang yang tidak melawan tanpa mempunyai apa-apa perasaan belas kasihan. Anggota Unit Amal di tahan. Yeop kita tidak kurang hebatnya....Syabas Si topi Merah mula mengejar. Ustaz Abu Bakar Chik mengetuai perarakan di Kampung Melayu. Barisan si baju biru berbaris.... tunggu apa tu... tunggu nasi bungkus ke. Dengar cerita SB-SB komplen pasal nasi bungkus basi. Padan dengan muka mereka kerana itulah selayaknya makanan untuk mereka. Syabas saudara.
Apakah mereka kira rakyat gentar dalam menghadapi Umno yang memperkudakan pihak berkuasa. Lihatlah bertapa beraninya mereka dalam menegakkan keadilan. Bertapa mahalnya demokrasi di Malaysia, tetapi rakyat yang ingin melihat tertegaknya keadilan maka mereka berani menghadapi apa jua rintangan yang dilakukan oleh Umno. Apakah demokrasi telah mati di bumi Malaysia ini. Kiranya itu yang Umno lakukan, lihatlah rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa telah bersatu hati untuk melihat keadilan akan tertegak. Janganlah jadikan demotrasi jalanan akan merebak menjadi revolusi.Maka tidak mustahil ia akan belaku selepas apa yang Umno-Bn lakukan terhadap rakyat yang tidak berdosa. Memang tangan-tangan para pemimpin Umno penuh dengan darah dan dosa yang telah mereka lakukan terhadap rakyat Malaysia. Kita pasti akan menghukum mereka dan mereka menyangkakan mereka itu kebal. Hanya masa sahaja yang menentukannya.............. Allahuakbar.... Allahuakbar...... Allahuakbar...... Hidup Islam.... Hancur Umno.... Hancur BN.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular