Translate

Senarai Blog Saya

Jumaat, 18 September 2009

Noordin Mat Top : Mesej Daripada Mahathir Kepada Najib.

Apabila isu kalungan selipar digambar Mahathir dikecam hebat oleh pemimpin Umno, maka Mahathir telah menghantar mesej kepada Najib. Walau pun dengan bahasa kiasan tetapi mesej tersebut begitu tajam agar Najib bertindak.

Inilah masanya Najib kena balas jasa Mahathir setelah beliau mempercepatkan perlantikan Najib sebagai Perdana Menteri. Apakah akan berlaku rombakan kabinet selepas pilihan raya kecil Bagan Pinang nanti?. Kerana sudah tiba masanya untuk Najib mengikut arahan daripada Mahathir.

Orang yang paling panas punggung sekarang ini adalah Menteri Di Jabatan Perdana Menteri iaitu Nazri Aziz. Ini adalah kerana namanya telah disebut secara jelas berkaitan dengan kritikan kerasnya terhadap Mahathir. semasa era Pak Lah.

Nak buat macam mana, ingatkan Pak lah akan bertahan lama sebagai Perdana Menteri. Kerana itulah beliau terlalu kuat mengibas Pak Lah apabila Mahathir mengkritik kelemahan Pak Lah. Apalah malang nasibmu wahai Nazri si pengampu.

Patutkah beliau pergi berjumpa dengan Mahathir meminta maaf dan cium kaki Mahathir yang berselipar. Atau mungkin beliau akan menunjukkan kejantanannya dengan mempertahankan kritikan yang membuat Mahathir kecil hati.

Yang pasti, Nazri Aziz ada didalam senarai paling atas dikalangan Menteri yang akan digugurkan dek kerana kejantangan beliau itu. Atau beliau akan menjilap balik kata-katanya itu dalam mempertahankan jawatan yang sentiasa menjadi idaman pemimpin Umno yang lain.

Aku dah kata hang jangan dok x sangat dengan kejantanan kamu tu.......... tapi hang degil. Hang ingat Che Det dah tua......... hang boleh kata macam-macam kat Che Det. Hang ni kalu nak kipas-kipaslah.......... laju mana pun tak apa. Tapi jangan dok kutuk orang tua tu.............. sekarang hang terimalah nasib hang lagu mana.

Hang ingat tua Che Det tua nak mati ke............. hang tahu tak........... Che Det ni no............ makin tua makin panjang akal dia............. hang ingat hang muda........... hang boleh tembak ikut sedap hati hang........... sekarang baru hang tahu............ langit tu tinggi ke rendah............. baru hang tahu power Che Det lagu mana.

Hang dengan Rafidah sama aje.......... campur sekor lagi kat Kedah tu............. Sekarang baru hang tahu........... macam mana bila kena libas............. Hang belum beranak lagi............... Che Det dah orang penting dalam Umno............ Hang ni no............ bukan nak cakap........... sign pun belum kering lagi dah nak tunjuk x............. hang tanggunglah sendiri.


Celaka betullah kamu mulut............ cakap pakai lepas je............. kamu punya pasallah............ habis kaki, tangan, muka telinga kena tanggung........... Kamu ni mulut............. patut kena tenyeh dengan cili api baru padan............. Lain kali kalau nak kutuk............. pastikan PM tu betul kukuh dan hayat panjang............ baru boleh kutuk............. tengoklah sekarang ............ kan dah kena.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular