Translate

Senarai Blog Saya

Rabu, 18 November 2009

4u2C :Memang Jasa Umno Besar Dalam Mendidik Anak Bangsa

Gambar-gambar yang dipaparkan dibawah adalah tanda bermulalah serangan aku terhadap Umno.............. parti Islam Umno............. aku akan mulakan perang secara terbuka dengan parti Islam Umno................ Buat blogger BPN............. jaga-jagalah dengan hujah dan fakta bodoh kamu itu. Aku akan cari segala maklumat yang masih kamu ada............. kalau nak berhujah dengan aku........ pastikan fakta kamu itu tepat................ jangan pakai tembak saja................ tapi peluru tak ada......... Dah tabiat dia orang ni............ puak-puak BPN ni bukan cerdik sangat........... tulis dalam pun merampu aje.............. macam orang mabuk Take Beer. Sekarang ni pun dah ada blogger tambahan yang sedang bukan main dok hentam Kerajaan PAS Kelantan................ tak payah sebut nama lah.............. semua orang tahu siapa dia. Sekarang aku tengah kumpul fakta dari zaman rejim Mahathir lagi. Oleh itu bersiap sedia lah untuk menjawabnya............... jika saudara pembaca yang mempunyai maklumat tentang Umno................ silap Emailkan kepada ..musafilalu@gmail.com............ mereka rasa yang mereka sahaja yang ada gendang perang.................. Aku ada gong kat surau untuk melawan gong kamu ................ wahai PM yang disayangi iaitu.............. 'Laki Najib dengan 'Bini Rosmah' Apalah blogger................... bila Najib dengan Anwar minum teh tarik bersama Najib............ One Malaysia kecoh dan siap dengan gambar lagi................... itu perkara biasa lah kat parlimen............ carilah cerita lain............... apalah borther............ cerita koman macam tu pun buat cerita. Bagi blogger BPN dan pencacai-pencacai Umno.............. sediakan lah fakta.............. kalau tak ada fakta dan tulis benda mengarut............... boleh blah. Macam anak-anak melayu dibawah tu......... kalau dapat kat Parpukari............. habis dilanyaknya............. percayalah........... dengan Parpukari sekali turut berbogel...................... aku tak tahu lah kalau Parpukari berbogel............. pasti semua orang cabut lari............... kalau yang tinggal bagi sokongan kat Parpukari ialah.......... Hamidah Osman........... pasal itulah balaci Hamidah Osman. Buat Parpukari............ aku cabar kamu berdebat secara profesional................. jangan keluar hujah-hujah bodoh kamu tu.............. kamu bagi tahu tempat, tarikh dan tajuk............... semua aku bolek terima................. itu pun kalau batu kamu tak diberi makan kat anjing lagi........ berani berhujah secara empat mata.............. kalau kejantangan kamu itu masih ada pada tubuh perkasa kamu.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular