Translate

Isnin, 22 Februari 2010

Kehebatan Polis Dubai......



INTERPOL telah mengeluarkan Kod Merah terhadap 11 individu yang telah dipohonkan oleh polis UAE / Dubai kerana melakukan pembunuhan komander Hamas Mahmoud  Mabhouh di Dubai pada tarikh 19 Januari 2010.

Dan INTERPOL mempunyai alasan untuk percaya bahawa para susupek berkaitan dengan pembunuhan ini telah mencuri identiti orang lain. INTERPOL telah secara rasmi mengeluarkan foto-foto dan nama-nama yang digunakan pada pasport untuk melakukan pembunuhan tersebut.

Satu kejayaan besar yang telah berjaya didedahkan oleh Polis Dubai dan juga satu tamparan yang hebat buat perisikan Israel, Mossad. Perisikan Mossad adalah cukup dikenali akan kehebatan mereka melakukan hasil kerja dengan penuh kejayaan  tetapi mereka tidak menjangkakan ini juga telah memalukan kerajaan haram Israel.

Israel telah dikecam hebat oleh dunia dan juga sekutu-sekutu mereka kerana pemalsuan pasport negara-negara tersebut. Ini ditambah pula dengan laporan penemuan sulit antara Perdana Menteri Natanyahu dengan agen-agen tersebut yang telah diatur oleh ketua perisikan Mossad, dengan 'ucapan selamat berjaya' sebelum mereka bertolak untuk menjalankan misi tersebut.

Satu kerjayaan besar oleh telah dilakukan oleh polis Dubai yang dianggap amatur  jika hendak dibandingkan dengan kehebatan PDRM. Kehebatan yang dimiliki oleh PDRM mula menjunan laju umpama enjin jet dibuang dari udara. Yang terbaru ialah pendedahan Dr. Anes Munawar akan kehebatan soal siasat yang dijalankan oleh pasukan khas terhadap beliau berkaitan isu liwat DSAI. Hebat..... Hebat.......... Hebat......... kehebatan yang setaraf dengan Mossad.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular