Translate

Senarai Blog Saya

Khamis, 4 November 2010

Dun Galas : Selamat Mengundi Buat Pengundi Galas Dan Batu Sapi.

Tepat jam 8 pagi ini penduduk di Dun Galas dan Batu Sapi akan menunaikan kewajiban mereka untuk membuat pilihan yang tepat setelah pusat-pusat mengundi mula dibuka sebentar lagi. Semalam pengerusi SPR telah memberi amaran agar kereta-kereta tidak memasang apa pun yang berbentuk parti.

Yang pasti walau pun 10 hari telah di beri untuk berkempen, para-para jin, jembalang, puaka dan hantu pasti akan berkeliaran membawa pengeras yang berbentuk 'Fulus'. Mereka juga tidak akan ketinggalan bersama-sama mengundi.

Pada waktu ini jugalah akan bangkit dari kubur-kubur para hantu yang akan dipuja dan wajah-wajah mereka pasti berseri-seri kerana semakin muda. Ada juga yang akan memakai baju berlapis-lapis agar senang untuk mereka mengaburi mata para petugas supaya mereka dapat mengundi berkali-kali dengan berpakaian berbeza-beza.

Bagi SPR yang bersikap tidak memehak, mereka akan menganggap kejadian memberi wang zakat adalah rasuah tetapi memberi projek dibolehkan dalam negara DEMOkasi ala 1Malaysia ini. Walau apa pun buat para pengundi, orang bagi jangan ditolak......... bantai je, jadi undilah pembangkang (PAS) kerana pasti wang ehsan akan ditabur lebih banyak lagi.

Saya akan memberi maklumat setiap masa diwaktu mengundi sampai kepada penjumlahan undi.
PAS FOR ALL
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular