Translate

Selasa, 21 Disember 2010

Kes Adun Selising : Saya Cabar Papa Gomo Buktikan Dan Saya Akan Buktikan Kes Khalwat Najib Di N9.


Memang PapaGomo ni jenis budak bodoh yang tak boleh nak bezakan antara realiti dengan fantasi. Elok sangatlah dia dengan puak baru 'Team Nadi Rakyat' selepas 'Blogger Pembela Negara' dah nak mampus kerana tiada lagi sambutan.

Tak payah susah-susah nak ugut, kalau ada bukti tolong siarkan. Kalau setakat ceramah Simamat yang entah dari pelusuk hulu mana datangnya itu dikatakan bahan bukti, simpan sahajalah bukti itu buat koleksi. Kenapa letak gelaran Ustaz Saidi Hussin, letaklah gelaran Tuan Guru Saidi Hussin baru ada class.

Tak payah cabar saman menyaman, kalau kamu dan puak-puak 'Ayah Pin' kamu ada teluq, papar sahajalah kat laman web kamu. Jenis puak-puak kami ni boleh simpan bukti ke??? Jangan kata 'Kalau' ada bukti, tak ada bukti pun puak-puak 'Ayah Pin' kamu palsukan bukti.

Gua cayalah sama puak-puak sesat kamu tu.......... kerana boleh simpan dalam peti besi bukti-bukti skandal pemimpin PAS. Patutlah kat rumah setiausaha para pemimpin Umno banyak peti besi, rupa-rupanya buat simpan bukti dan fulus. Kalau orang Mat Nor sahaja pun ada 48 peti besi, tak tahulah orang Najib One Malaysia......... mungkin 100 peti besi kut.

Gua cabar lu dan puak-puak sesat lu........ kemukakan bukti tentang skandal Adun Selising dan sebagai balasannya gua akan siarkan skandal kes khalwat Najib One Malaysia di Negeri Sembilan. Sebelum diselamatkan oleh mantan Menteri Besar Negeri Sembilan, Isa Samad. Kalau setakat ceramah dan dakwaan Simamat Saidi tu......... tak payahlah.

Puak 'Nadi Rakyat' yang berideologi 'Ayah Pin' ni buta-buta kena kencing simamat Saidi. Nak kata Papa Gomo ni cerdik tak boleh, nak kata bodoh memang bodoh pun. Nak kata ada akal...... akal letak kata  kat tapak kaki pasal tak boleh fikir secara waras. 

Al-ustaz Saidi dalam ceramah tersebut berkata yang beliau tangkap Adun Selising didalam koch Vip1 bersama dengan sepupunya yang bernama Haji Fauzi. Waktu itu Adun Selising (Ustaz Saipul Bahri) hanya berseluar dalam dan perempuan tersebut (isteri seorang guru) bertuala merah. Takkanlah apabila orang ketuk pintu rumah kita, kita pakai seluar dalam je bila buka pintu.

Kemudian beliau pergi kerumah TG Nik Aziz minta Ustaz Saipul diadili mengikut hukum Hudud dan TG Nik Aziz minta beliau datang keesokkan harinya kerana TG Nik Aziz ingin melakukan solat Istikharah. Keesokkannya beliau pergi semula ke rumah TG Nik Aziz dan TG Nik Aziz kata yang dosa Ustaz Saipul telah diampunkan oleh Allah Ta'ala. Yang menjadi kemuskyilan saya ialah,
  • Adakah kereta api tersebut sedang bergerak atau pun berada didalam stor atau koch Vip1 ada depan rumah  Simamat Saidi.
  • Kalaulah Simamat Saidi seorang ustaz, beliau mesti tahu tentang kesaksian sebelum menuduh seseorang itu berzina melainkan jika beliau mengguna pakai kitab 'Ayah Pin'.
  • Dalam kitab 'Ayah Pin', jangan kata dua orang kalau tiada saksi pun hukum boleh dilaksanakan.
  • Logik tak dek akal kita bila beliau meminta Tg Nik Aziz jatuhkan hukum Hudud keatas Ustaz Saipul.
  • Begitu senang meminta seseorang menjatuhkan hukum Hudud tanpa melakukan perbicaraan.
  • Walaupun TG Nik Aziz seorang Menteri Besar, beliau bukan seorang hakim.
  • Beliau tidak menyebut nama perempuan tersebut kerana hendak menjaga maruah, kalau dah berzina ada maruah ke.
  • Boleh percaya ke..... yang Simamat Saidi tak dapat apa-apa upah dari Umno.
  • Takkan kedekut sangat Umno, sedangkan Mar Rempit kat Terengganu pun dapat topi kelendar, minyak motor penuh dan RM 60.
Dan kita tunggu sahajalah bukti yang akan dipaparkan oleh puak-puak 'Ayah Pin'......... itu pun kalau mereka ada 'Teluq'.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bLog BPN nak mampus ke atau blog kau yg dah mampus.komen pun takde, followers pun sikit.perasan best mcm Juak kau gak.aku bg satu komen kasi nyawa.kuang..kuang..kuang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular