Translate

Rabu, 29 Disember 2010

Rais Yatim Kena Buat Penafian Kerana Semua Blogger Memandang Kearahnya.

Kita tanya sama Rais anak Yatim pasal beliau Menteri Penerangan dan kerja beliau tukang terang. 
Jangan dok terang pasal 72 % rakyat Malaysia terima konsep 1 Malaysia....... Betul ke atau 72 % tu orang Umno sahaja yaitu mewakili 2.16 juta sahaja rakyat Malaysia.

Artikel saya pada 26 Disember telah memberi klu berkaitan Menteri yang dituduh merogol amah warga Indonesia. Ini bukan perkara yang boleh dibawa main-main, ini perkara yang melibatkan maruah dan nama baik Malaysia yang sememangnya sudah busuk sebusuknya.

Walau pun banyak blog-blog yang sengaja mengajukan tanda-tanya tentang menteri tersebut, hakikatnya mereka semua sudah dapat mengagak nama menteri tersebut. Ini bukannya satu tuduhan kerana apabila beratus-ratus blog mula memapar gambar beliau maka beliau sepatutnya mengeluarkan kenyataan berhubung tuduhan tersebut.

Sekarang ini difikiran orang ramai tidak meletakkan tiga nama atau dua nama, tetapi hanya satu nama sahaja dan semuanya terarah kepada beliau. Sedangkan semua orang tahu yang 'Fitnah itu Tidur', jadi janganlah dikejutkan fitnah itu.

Atau pun beliau pun terkena 'Sindrom Najib' yang akan membisu seribu bahasa berkaitan dengan kes beliau. Lihatlah betapa berpengaruhnya menteri tersebut sampaikan amah yang sudah pulang kenegaranya sendiri pun masih takut untuk menyebut nama beliau.

Apa tidaknya jika ada kuasa dan wang semuanya boleh belaku walaupun dinegara sendiri. Jika kerajaan ingin membersihkan nama Malaysia, amah tersebut mestilah diberi kekebalan dengan membawanya kembali ke Malaysia. 

Apa yang penting, amah tersebut mesti diberi kawalan 24 jam dengan jaminan daripada kerajaan Malaysia dan Indonesia. Tubuh satu Suruhan Diraja yang tidak akan memberi kekebalan kepada sesiapa sahaja hatta Pak Lah sendiri.

Apa yang hendak ditakuti jika berdiri diatas landasan yang benar............... Ada berani ka?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular