Translate

Senarai Blog Saya

Sabtu, 15 Januari 2011

Jom Kita Layan Sikit Puak-Puak BPN.....Kwek.... Kwek...... Kwek !!!!!

Panas jangan tak baca- Surat Terbuka Buat Papa Gomo - jangan panggil dia anjing besar ok ????

Sdr Papa Gomo.
Saya terlalu kecewa dengan tulisan sdr yang bertajuk RENTAP 18 SG - Big Dog @ Anjing Besar Mana Lebih Enak Di Panggil?. Saya rasa sdr tidak sepatut menulis sebegini kepada bloggers seperti Big Dog , Rockey Bru dan Parpukari (ini bukan bloggers , mesin fotostate) Kerana apabila saudara menulis sebegini maka mereka akan merasa tersinggung dan merasakan bahawa saudara menghina mereka ini selaku bloggers Elit yang satu ketika dahulu telah menumbangkan kerajaan Pak Lah, Rocky seorang Dato' jika dia tidak hebat mana boleh dia dapat Dato'.

Saudara Papa Gomo. siapa saudara, hanya penulis picisan dan hanya penulis nyamuk, tidak kah sdr rasa takut jika sekiranya nanti saudara dilanyak oleh ketiga ketiga bloggers elit ini . Jangan Papa Gomo ,aku dengar kawan aku kata dia pernah berbual dengan mesin Photostate itu , mesin itu kata , Perdana Menteri pun takut kepada mereka ini, katanya si mesin photostate ," Ko 0rang tak tahu, mari aku bagi tahu. KJ tu sapa , PM pun takut ngan aku , PM pun takut ngan kami tahu tak, Kami boleh buat apa saja keadaan jadi terbalik. " Kami 3 blog 1 laman web sudah cukup boleh terbalikkan Malaysia."

Mesin photostate ni boleh jatuhkan siapa, ko tenguk apa jadi dengan Khairy sekarang sebab mesin photostat tiap tiap hari belasah dia. ...ha ... ishh apa jadi dengan Khairy ek...... ??????

Sdr Papa Gomo , awas jangan nak lawan dia orang , ini tak ada siapa yang boleh lawan dia orang ini, Dia orang ini raja segala hero bloggers yang terhebat. Dia arang ini kalah masa pemilihan UMNO saja.Korang tahu masa pemilihan ketua pemuda UMNO Malaysia, dia orang ini dah janji dengan bos dia orang. Phoiostate mengkedarah banyak duit dari Mukhriz , Tak hebat mana , aku kata antara bloggers , mereka tewas. makna dia ni tak lah bagus mana pun, Bos diorang tewas. kalau hebat tentu lah dia orang punya bos menang,

Sdr Papa Gomo aku nak cakap dengan ko, jangan cuba usik usik di orang ini , ko jangan panggil dia anjing besar. Itu dulu sekarang dah tak macam anjing besar lagi, sekarang dia macam Babi besar , kalau ko nak tahu. Korang semua boleh panggil dia " Babi bunting " kerana ini satu penghormatan buat dia. Si Mesin Photostate tuh ko jangan panggil pulak babi bunting , sebab dia jantan tapi konek kecik kata kawan aku .

Rocky ni papa gomo ko jangan lawan, dia ini hebat , aku takut ko tak boleh nak lawan hujah dia , sebab bila dia dah kena spesial brew, hujah dia hebat yang tak masuk akal pun boleh keluar tu.Ko pikir klah sendiri , mana ada orang siuman boleh keluar isu Menteri rogol amah beb, kalau orang siuman tak akan keluar story macam itu punya, tambah pula bila si janda bloggers penyedap dia ada kat sebelah masa dia kena brew.

Papa Gomo , aku nak warning ko lah , ini amaran terakhir buat ko, sekali lagi aku baca ko tulis kata si gemuk ni sebagai penulis elit aku akan lanyak ko. seba ko mana layak panggil dia penulis elit , sebab ko penulis nyamuk macam aku dan kawan kita yang lain lain sehingga ada yang kembali dalam perjuangan (al fatihah ) yang boleh tulis dia ini penulis elit hanya lah kunco kunco dia yang tak tahu menulis itu saja. yang makan hasil taik babi fitnah yang mereka buat hari hari. Ko kena panggil dia orang ni babi bunting,

Macam ini lah aku nak bagi tahu ko Papa Gomo.zaman mamat mamat ni dah sampai ke penghujungnya . penipuan mereka sudah sampai ke garisan penamat. rakyat sudah tahu, pemimpin juga sudah tahu. fitnah mereka sesama bloggers pun teruji nak mematkan bloggers lain sebab mereka nak kuasa dunia blogging ini. ELOK lah DR Zambri memikirkan kembali penglibatan dia dengan bloggers photostat si Parpukari ini.Sekarang mereka nnak lanyak Zaki Zahid sebab Zaki Zahid nak buat kerja amal esok. baca ini

AWAS BLOGGERS ELIT PENULIS PICISAN DAN NYAMUK INI AKAN MENALKINKAN ANDA.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular