Translate

Senarai Blog Saya

Sabtu, 8 Januari 2011

Pemuda Rhusila Gengstar atau Aduka Tak Tahu Adab !!!!!!

Saya malas nak ulas kes AT langgar Rhusila pasal seronok baca N3 Tulang Besi, Briged MP Segambut dan yang sewaktu dengannya buat cerita fitnah tentang  Mujahidin Rhusila. Bak kata orang-orang tua, orang Melayu ni penuh dengan adab.

Lantaklah apa yang mereka nak kutuk, kerana ramai yang tahu bagaimana sikap TGHH terhadap tetamunya. Kutuklah selagi kamu larat nak kutuk selagi hayat dikandung badan tetapi gambar tidak akan menipu. Seperti gambar dibawah yang membawa seribu erti dan sekurang-kurangnya AT akan mengambil iktibar mana kawan mana lawan bila berada didalam kesusuhan.

Jika orang kata susah nak jumpa TGHH bermakna orang itu sememangnya jenis baka Tulang Besi, melainkan TGHH benar-benar sibuk. Dulu setiap kali saya pulang ke Dungun, tiada masaalah pun untuk berjumpa dengan beliau malah siap bersembang kat lambor (beranda) rumah beliau lagi.

Lain kali saya tolong bawa jika dihati masih ada hasrat nak langgar Haji Hadi. Nasiblah kamu kerana tidak mengikut perjanjian dengan Batu Api dan usahlah cuba menegak benang yang basah bila diperlakukan sebegitu sekali. Apa pun tahniah saya ucapkan kerana keberanian kamu yang berseorangan melanggar TGHH.


Kebodohan blogger2 celaka, yang sedikitpun tak hingin nak tolong aduka sewaktu projek langgar Hadi baru neh, nampak sangat mengulang-ulang pasal adoka kena hentak. Walhal kalaulah ikut n3 adoka pasal projek tu, adoka masih boleh tersenyum lebar dan relax je dengar ceramah Pak Wahab atas kusyen empuk bhai...

 Dah la tuh, siap minum free dgn Cybershot. Borak-borak lagi...Oii...lu neh tak ubah macam mamak azeez yang kena hentak kat Bagan Pinang dedulu...hhuhu

Wa nampak dengan keadaan kutukan (bukan kritikan) sedahsyat itu, Adoka hanya dapat dua das sentuhan lembut yang tidak menyebabkan apa-apa kecederaan siyess pun...Malah, dapat 'rabaan' istemewa dari Dr Illyana yang cun di kala Jumaat petang....Tapi wa ingat Dr Ilyana tuh hangin giler, petang-petang Jumaat, dah la waktu cuti, tak pasal-pasal kena chek mamat giler berkepala biol neh! Mungkin lu pun nak guna tektik macam Azeez mamak jugak bhai..heheheh

1G dan Fakaq meneruskan agenda celaka mereka untuk memburuk-burukan TGHH. Padahal satu malaya tahu, ini semua disebabkan kesilapan teknikel Adoka. Yang best semua kekawan Adoka lari...tinggal dia seorang....huhuuuu. Bhai, sekarang baru lu kenal siapa kawan siapa lawan....kena provokasi sikit, lari lentang pukang! whar333

Bayangkan tetengah suasana tegang macam tuh, Pak Wahab boleh ajak lu bincang, Cybershot siap offer hantar dan tunjuk jalan kat lu lagih! Itu pun lu belum contact Songkok Puteh, mungkin lu boleh claim minyak, caj hospital dll. Wa gerenti!

Jadi, blogger celaka tetap akan bercelaka dalam blog! Dengan situasi macam tuh, wa anggap jemaah Rhusila masih waras dan mungkin ingin menguji sejauh mana 'ketahanan' kawan-kawan lu! Nampak sangat kawan-kawan lu tu pondan siam! Takut nak tolong dan protect lu!

Dalam n3 dulu pun, wa menganggap dan terus bersetuju dgn Batu Api yang dia seorang yang ingin melihat projek lu berjaya. Tapi, lu saje, nak menunjukan genetik 'melayu' bangang dalam darah lu, tak reti nak ikut tata susila...

Wa anggap jemaah Rhusila bukannya jahat sangat, tapi blogger celaka macam Fakaq, 1G, dll. akan terus menabur fitnah jahat yang beterusan!

Bayangkan wa tak tahu nasib si Fakaq bila datang Rhusila...walaupun lu sendiri pernah kena sergah kat Hadi dalam perjumpaan satu ketika dulu...

Sumber.... Penembak Babi
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular