Translate

Senarai Blog Saya

Ahad, 2 Ogos 2009

Lihat Dan Renungilah Buat Barua-Barua Umno-Bn.

Apa yang saya paparkan adalah untuk menangkis tohmahan yang telah dilakukan oleh barua-barua Umno-Bn yang mengatakan para pemimpin Pakatan Rakyat hanya duduk di kerusi empuk sementera hanya penyokong-penyokong Pakatan Rakyat sahaja yang turun padang. Di sini saya tunjukkan bukti-buktinya yang pemimpin Pakatan Rakyat tidaklah sepengecut pemimpin Umno. Dan juga perhimpunan GMI ini juga disertai oleh berbilang kaum untuk menangkis kata-kata barua-barua penyokong ISA yang kaum melayu sahaja yang menyertainya. Maka tolong lah barua-barua Umno menjawab gambar yang saya paparkan ini.


Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama-sama penyokong GMI. Pemimpin bersama-sama turun padang.


Dr. Hatta Ramli dikasari oleh pihak polis sehingga terkoyak baju beliau.


Ustaz Abu Bakar Chik bersama beberapa orang barisan pimpinan PAS.


Y.B. Sivarasa Rasiah ditahan oleh pihak polis dan beliau telah dinafikan haknya kerana isterinya tidak dibenarkan untuk menghantar ubat-ubat untuk penyakitnya

<<span class=

Lihatlah berbagai kaum menyertainya. Siapa yang kata hanya kaum Melayu sahaja yang menyertai demontrasi GMI.

Yang kat bawah ini pula, tolong barua-barua Umno-Bn tolong jawab kan. Apa pasal duk menung je. Duit poket tak dapat ke atau nasi bungkus tak dapat. Aduh..... laparnya perut, si celaka Ibrahim Al-kataki tak muncul-muncul, Kata nak datang....... hampas........ habuk pun tadak. Entah mana hilangnya............... dahlah duit poket tak bagi........... macam mana aku nak balik ini. Duit dah la tinggal sekupang dua.............. tambang komuter pun tak lepas........... celaka betul Ibrahim Al-kataki ni.............. hidup-hidup aku kena tipu.


Celaka......... celaka.............. dah tersadai kat sini pulak aku.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular