Translate

Senarai Blog Saya

Ahad, 6 September 2009

Umno Mula Ketakutan,,,,,,,,, Maka Terjadilah Perkara-Perkara Yang Tidak Di Ingini.




Segala jentera kerajaan diperkudakan
Nafsu mula menguasai fikiran


Wajah Melayu laknatullah yang menjadikan dewan tempat berdialog seperti pusat karaoke apabila dia tak semena-mena mendendangkan lagu "Isabella" buat YB Khalid Samad. (Inilah Ketua Penaja UMNO Cawangan Seksyen 23, Haji Pooodah!)



Melayu UMNO laknatullah yang timbulkan provokasi. Orang dah nak buat dialog, bincanglah baik-baik. Yang mengamuk sakan kenapa? Kerana kerajaan yang memerintah itu kerajaan Pakatan Rakyat? Kalaulah kerajaan UMNO/BN yang mahu pindahkan kuil itu, memang sah puak-puak ni tak bersuara!

Melayu yang gemuk lagi hodoh itu meniru aksi askar Hitler (menjulang tangan ke atas).



Wajah-wajah Melayu samseng UMNO belaan Noh Omar. Kalau ada istilah bangsa paling bangsat, itu sesuai ditujukan kepada Bangsa UMNO.



Melayu bodoh tak puas hati. Dalam hutan boleh la kau buat macam ni. Masalahnya kau bukan ada kat hutan ni!


YB Khalid Samad cuba menangkan seekor Melayu UMNO laknatullah yang mahu meminta autograf beliau, tapi dihalang oleh penguatkuasa MBSA.



Beberapa Melayu UMNO melaungkan "We will rock u" berulang kali.


Perhatikan botak di tengah itu. Dia menangis kerana gagal mendapat autograf Khalid Samad.


Isunya hanya berkenaan kuil ini yang mahu dipindahkan ke Seksyen 23, untuk kemudahan penganut Hindu dari seksyen yang lain. Orang Hindu pun nak beribadat juga.


"Katakanlah ( ya Muhammad ) : Hai orang-orang yang kafir, Aku tiada akan menyembah apa yang kamu sembah, Dan kamu tiada akan menyembah apa yang aku sembah. Aku tak pernah menyembah apa yang kamu sembah, Dan kamu tak pernah pula menyembah apa yang aku sembah. Bagi kamu agamamu dan bagiku agamaku".
Apakah mereka-mereka ini benar-benar menghayati erti sebenar apa yang telah Allah s.w.t. firmankan. Apabila akal dikuasai oleh nafsu, maka inilah jadinya, yang memalukan Islam kerana kurangnya permahamannya terhadap apa yang dibaca, sekadar membaca sahaja tanpa menghayati apa sebenarnya yang dibaca.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular