Translate

Senarai Blog Saya

Jumaat, 4 September 2009

Tiada Nabi Yang Tidak Mengingatkan Umatnya Tentang Dajal....

Peristiwa yang amat memalukan apabila pihak polis lebih pentingkan segelintir manusia yang dinamakan Umno, daripada menjalankan tugas untuk menjaga keselamata orang awam. Apa yang berlaku adalah sangat mengaibkan......... apakah Umno yang membayar gaji kamu semua. Orang-orang yang kamu perlakukan sebegitu rupa yang sebenarnya membayar gaji yang kamu dapat seiap bulan itu.


Dato Seri Nizar serta Adun-adun yang lain tiba di Heritage Hotel, Ipoh

YB V.Sivakumar bertindak selaku Speaker Dun Perak

Ust Misbahul Munir menjalankan tugas sebagai Setiausaha Dewan

YB Haji Anuar Sudin, Adun Changkat Jong

Dato Seri Nizar, Adun Pasir Panjang membuat ucapan

YB Nga Kor Meng, Adun Pantai Remis

YB Chang Lih Kang, Adun Teja

YB Kesavan, Adun Hutan Melintang

Sidang Dewan Undangan Negeri Perak sedang berlangsung
Sidang Dun tamat dengan 3 usul yang diluluskan


Alahh macamle hebat sangat, mentang-mentang budak dibalik motor tu apa pun tak tau, harap semangat samseng manjoi je, boleh le kamu tunjjukk kat dia. Notebook pun jenis kokakkk punya nak ex.
INI LE PARPUKARI, yang tulisan dalam blognya yang kurang ajar dan menghina ulama'-ulama' dan bahasa-bahasa yang kesat. Patutle dia guna parpukari sebab perut macam perut parpu... teman rasa ni sejenis dengan Zambree Parpu kot...
 
 




 


 
 








Walaupun polis memberikan amaran untuk bertindak terhadap kumpulan yang berhimpun didalam kawasan 30 meter daripada Bangunan SUK, tetapi kumpulan yang satu ini langsung tidak diganggu oleh polis. Malah mereka dengan bebasnya menayangkan sepanduk yang memprovokasi terhadap kumpulan yang satu lagi. Malaysiakini melaporkan saksi mendakwa polis 'berlemah lembut' ketika menyuraikan mereka.

Mereka yang berkumpul dengan memakai t-shirt berwarna kuning serta tertulis perkataan 'Daulat Tuanku Pertahankan Dun Perak' bagaikan mendapat perlindungan daripada pihak berkuasa apabila berhimpun dibelakang pihak berkuasa tersebut.

Mereka juga bebas ditemuramah oleh para wartawan seolah-olah memberikan sidang akhbar lagaknya.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular